czwartek, 26 grudnia 2013

Czas relaksu

Wesołość ogromna mnie dopadła. Udało mi się wyrwać odrobinę wolnego czasu i odpuścić nieco. Jest mi to teraz bardzo potrzebne - zasłużony odpoczynek po kilku miesiącach ciężkiej pracy.  Co prawda zaraz po nowym roku trzeba będzie wracać do codzienych obowiązków, ale każdemu należy się taka chwila...
Wytchnienie jednak nie może być pełne ze względu na zbliżające się wakacje. Tak, wiem, że mam jeszcze pół roku. To miły okres, ale nie koniecznie w moim zawodzie. Pracy jest wtedy znacznie mniej, przedszkola nie prowadzą zajęć dodatkowych a rodzice dają swoim pociechom odetchnąć. Szkoda, że świadomość dotycząca kontynuacji terapii w czasie wakacji jest tak niewielka. Bardzo często też rodzice tłumaczą się względami finansowymi i zdaję sobie sprawę, że w wielu przypadkach jest to duży problem.
Bardzo ciekawi mnie też jak inni terapeuci radzą sobie zw okresie wakacyjnym? Wszystkim życzę powodzenia :)

1 komentarz:

  1. Życzę w Nowym Roku, by wakacje 2014 były pełne dobrej i upragnionej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń